Mis on kiirlaen? Kiirlaenu taotlemine Kiirlaenu intress
Summa

50

2000

Periood

5

90

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on tarbimislaen? Tarbimislaenu taotlemine Tarbimislaenu intress
Summa

1000

10000

Periood

1

60

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on kinnisvaralaen? Kinnisvaralaenu taotlemine Kinnisvaralaenu intress
Summa

1000

50000

Periood

6

120

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on eluasemelaen? Eluasemelaenu taotlemine Eluasemelaenu intress
Summa

2000

200000

Periood

10

40

OTSI PAKKUMISI
 
 



 
Eripakkumised
 
Специальные предложения
Liitu meie uudiskirjaga

Liitudes meie uudiskirjaga, hoiame sind kursis meie tegemiste ja parimate sooduspakkumistega. Sisesta oma e-mail.

Täname! Sinu e-mail on lisatud.

Swedbank on Eesti kõige mainekam suurettevõte



TNS Emor

Suurettevõtete maineindeksi pingerida juhib AS Swedbank, kellele järgnevad esikolmikus AS EMT ja AS Tallinna Sadam (jagavad 2.-3. kohta). Esikümnes on lisaks AS Rakvere Lihakombinaat, AS Tallegg, AS SEB Pank, AS Tallink Grupp, AS A. Le Coq, AS Elion Ettevõtted ja AS Eesti Loto.

Tulemused pärinevad TNS Emori iga-aastasest Eesti suurettevõtete tuntuse ja maine uuringust. Suurettevõtted reastati kahe näitaja – üldise hoiaku ning tugevusindeksi ühendindeksi alusel.

Eesti mainekamad suurettevõtted mais 2012
(reastatuna kahe näitaja aritmeetilise keskmise alusel)

Koht maineindeksi edetabelis
 TOP 10 ettevõtet 2012 2011

AS Swedbank

1 1
AS EMT 2 2
AS Tallinna Sadam 3 11
AS Rakvere Lihakombinaat 4 4
AS Tallegg 5 10
AS SEB Pank 6 7
AS Tallink Grupp 7 14
AS A. Le Coq 8 6
AS Elion Ettevõtted 9 12
AS Eesti Loto 10 18

Allikas: TNS Emor. Suurettevõtete tuntuse ja maine uuring 2012

Vaadates valdkondade keskmisi tulemusi, on näha, et keskmine maineindeks on 2012. aastal kõrgeim toiduainetööstusel, järgnevad kaubandus-, finants- ja sidesektor ning madalam indeks on energeetika-, tööstus-, transpordi- ja ehitussektoris.

AS Swedbank on olnud maineliidrite tipus juba viiendat aastat (2008. a Hansapanga nime all) ning EMT ja Rakvere LK on esiviisikus olnud juba üle kuue aasta. TOP 10-s on sees uute tulijatena AS Tallink Grupp ja AS Eesti Loto.
 

Suurettevõtete tuntuse ja maine uuringu metoodikast

Eesti suurettevõtete tuntuse ja maine uuringu eesmärgiks on reastada erinevate valdkondade suurettevõtted üldise mainekuse alusel, tegemist ei ole brändide edetabeli koostamisega. Eesti elanikkonna hinnanguid ettevõtetele mõõdetakse kahe parameetri – üldise suhtumise (mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 – "väga negatiivne" ja 10 – "väga positiivne") ja tugevusindeksi (mõõdetuna 10-punktisel skaalal, kus 1 – "väga nõrk" ja 10 – "väga tugev") alusel. Ettevõtte mainekuvandis on need tegurid koos üldise usaldusväärsusega kõige olulisemad dimensioonid. Ettevõtte tugevusindeks on üheks aluseks üldisele usaldusväärsusele, loob eeldused kliendibaasi laiendamiseks ja motiveerib kliente hoidma pikemaajalist koostöösuhet ettevõtetega. Suhtumine aga annab hinnangu sellest, kui meeldivaks firmat peetakse.

Uuringus osales 2012. aasta märtsis–mais 978 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat. Uuringusse lülitati eelmise aasta (2011. a) uuringu põhjal tuntumad ettevõtted Äripäeva Käibe TOP 500 esimese saja ettevõtte hulgast, kokku 76 suurettevõtet.

Kõik uudised