Laenuprotsesside automatiseerimine Bigbankis
- Lisainfo
- 18. aprill 2016
Digilahenduste kasutuselevõtt vähendab teenuste turule jõudmise aega, suurendab tõhusust ning soodustab äritegevuse kasvu, kirjutab Bigbank.
„Proveniri pilveteenus on täiuslik lahendus olukorras, kus korraga on mitmes piirkonnas kiiresti vaja suuremat automatiseeritust,“ sõnas Bigbanki juhatuse esimees Kaido Saar. „Samuti parandab see digilahendus panga jaoks kliendiandmete kättesaadavust ja nende tõhusat kasutust.“
Bigbanki tehnoloogiajuhi ja juhatuse liikme Agur Jõgi sõnul aitab tehnoloogiasse investeerimine saavutada eesmärke – pakkuda rahulolu klientidele ja kasvatada panga turuosa. „Digilahenduste kasutuselevõtuga saame teha uuendusi ning kiirendada oma tööd, mis aitab meil tootearendused kiiresti turule viia ja pakkuda suurepärast klienditeenindust. Proveniri lahendusel on selles oluline osa. Oleme tiheda koostöö tulemusel suutnud välja töötada põhjaliku ja tõhusa töövoo. Provenir Cloudi kasutajaliides on väga näitlik, mistõttu on tõhusaid ja läbipaistvaid tegevusi lihtne kavandada,“ lisas Agur Jõgi.
„Sama lahendust kasutab ülikiiret kasvu näitav Rootsist alguse saanud e-kaubanduse makselahendusi pakkuv ettevõte Klarna, mis konkureerib USA turul juba edukalt PayPaliga,“ märkis Agur Jõgi. „Spetsialiseerunud pangale omaselt tahame ka IT-lahendusi luua omamoodi – nende ise arendamise asemel soovime ära kasutada panganduse valdkonna parimaid tegijaid ning integreerida need üheks tugevaks tervikuks. Tahame kasvada koos finantstehnoloogia parimate paladega.“