Mis on kiirlaen? Kiirlaenu taotlemine Kiirlaenu intress
Summa

50

2000

Periood

5

90

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on tarbimislaen? Tarbimislaenu taotlemine Tarbimislaenu intress
Summa

1000

10000

Periood

1

60

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on kinnisvaralaen? Kinnisvaralaenu taotlemine Kinnisvaralaenu intress
Summa

1000

50000

Periood

6

120

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on eluasemelaen? Eluasemelaenu taotlemine Eluasemelaenu intress
Summa

2000

200000

Periood

10

40

OTSI PAKKUMISI
 
 



 
Eripakkumised
 
Специальные предложения
Liitu meie uudiskirjaga

Liitudes meie uudiskirjaga, hoiame sind kursis meie tegemiste ja parimate sooduspakkumistega. Sisesta oma e-mail.

Täname! Sinu e-mail on lisatud.

Kontodelt alusetult broneeritud raha ei kao kuskile



www.DELFI.ee
25. detsember 2011 22:20

Reedene häire VISA pangakaartidega arveldamisel tähendab seda, et mõnedel pangaklientidel on ebaõnnestunud tehingute summad siiani näiliselt kontolt kadunud. Pangad kinnitavad, et alusetutest broneeringutest raha kindlasti vabaneb.

Soomes töötavad ja jõuludeks koju tulnud Janus ja Merli tahtsid reedel Kuressaarest veel oma jõuluoste teha. Kui kaupluses Soome Nordea pangakaardiga makse ebaõnnestus, üritati raha välja võtta nii SEB kui ka Swedbanga sularahaautomaatidest, vahendab ERR Uudised "Aktuaalset kaamerat".

"Ma käisin kahes automaadis. SEB automaadist raha kätte ei saanud ja summa maha ka ei läinud. Kuigi Swedbanki automaadist ka raha ei saanud, läks raha läks arvelt maha. Ja täna hommikuks ei olnud see tagasi tulnud," selgitas Janus.

"Selles suhtes on pangasüsteemid targad, et kui on raha broneeritud, siis broneeringutest raha automaatselt vabastatakse. Siin võis olla tegemist VISA häirega ja antud juhul peaks konkreetne pank, kelle automaadist püüti raha võtta - aitama lahendada seda lugu ja vaadata, milles võis probleem olla, kui ta Nordea automaadist lõpuks raha sai," rääkis Nordea kommunikatsioonijuht Jane-Liina Liiv.

Kõik uudised