Kõige rohkem on vähenenud rahulolu Sampo ja SEBga
- Lisainfo
- 02. oktoober 2012
Võrreldes eelmise aastaga on Eestis vähenenud eratarbijate rahulolu Sampo ja SEBga, selgub EPSI Balticu uuringust.
100 punkti skaalal sai tänavuses uuringus madalaima hinnangu Sampo (67 punkti) ning kõrgeima Swedbank (74,2 punkti) madalaima hinnangu saanud Nordea Pank. Oluliselt on aastaga vähenenud hinnang Sampole (-6,3) ja SEB-le (-2,5). Mullu kõige kehvema tulemuse saavutanud Nordea suhtes on hinnang veidi paranenud, kirjutab majandusportaal e24.ee.
Nordea klientide hinnangud on pigem stabiilsed, aga väike positiivne muutus samaaegselt SEB ja Sampo hinnangute langusega tõstsid Nordea viimaselt kohalt kolmandale.
EPSI uuringust ilmneb, et suurim langus ilmnes Sampo panga hindamisel, eriti väärtus-raha-eest aspektis. See tähendab, et Sampo kliendid leiavad, et nad maksavad toodete ja teenuste eest liiga palju, märgib uuringufirma.
Uuringu kokkuvõttes tõdetakse, et kahjuks hindasid kliendid ka SEB-d suuremas osas aspektides kehvemaks kui 2011. aastal. Langust ei olnud vaid hinnangus teenuste kvaliteedile. «Selle panga näitel on ilmselge, et teenuse kvaliteet ei ole põhiline kliendi rahulolu saavutamiseks,» seisab uuringus.
Suurimad positiivsed muutused toimusid uuringufirma kinnitusel Nordea jaoks, kelle toote ja teenuse kvaliteeti hinnati kõrgemaks kui 2011. aastal.
Korporatiivpanganduses ehk ettevõtetest klientide seas on aastaga vähenenud vaid SEB klientide rahuolu. Kokkuvõttes on korporatiivpanganduse kliendid Eestis peaaegu võrdselt rahul nii Swedbanki, Sampo, SEB kui Nordea pangaga, nendele antud hinnangud 100 punkti skaalal on 66 punkti ümber.