Bigbanki uus kaubamärk
- Lisainfo
- 06. veebruar 2015
Eesti kapitalil põhinev ja 9 Euroopa riigis tegutsev spetsiaalpank Bigbank võttis uue ärimudeliga seoses kasutusele uue kaubamärgi ning renoveeris täielikult Tallinnas asuva peakontori. Uue brändi välja töötanud reklaamiagentuuri UTOPIA kinnitusel on tegemist Eesti pangandusturu kõige moodsama ja kaasaegsema kaubamärgiga.
„Uue kaubamärgi kasutusele võtmise tingis Bigbanki uuenenud ärimudel," ütles Bigbank Grupi kliendisuhete valdkonna juht Martin Länts. „Tahame olla kliendile lähemal – usaldusväärne ning turvaline spetsiaalpank. Panga sisu on viimase paari aastaga oluliselt muutunud, nüüd tuleb sellele järgi ka vorm. Kaubamärgi uuendamise teine tõukejõud on Bigbanki rahvusvahelistumine. Tahame, et kõik turud, kus tegutseme, tunnetaksid meie värsket vaadet oma ärimudelile."
„Uus logo ja visuaalne identiteet sündis tihedas koostöös Bigbankiga, kus võtmeküsimuseks sai uus brändi positsioneering ja strateegia," rääkis reklaamiagentuur UTOPIA asutaja ja loovjuht Leslie Laasner. „Logo puhul võtsime aluseks evolutsioonilise suuna, säilitasime nime, koloriidi – kasvatasime vanast välja uue, mis vastaks panga uuenenud profiilile. Loomulikult peab panga logo olema sõbralik ja usaldusväärne, sealjuures arvestama Bigbanki rahvusvahelist perspektiivi."
Lisaks kaubamärgile renoveeris Bigbank kogu oma Tallinnas Tartu mnt 18 asuva peakontori, kus panga töö käib mitmel korrusel. Tallinna kontoris on panga ainus Eestis olev klienditeenindus, sest 98% klientidest suhtleb pangaga veebikeskkonna ja kõnekeskuse vahendusel. Peakontori kujundas sisearhitekt Tarmo Piirmets, kelle tööde hulka kuuluvad näiteks Pipedrive'i ja Skype'i peakontor, NOA restoran ning Tartu Tervishoiu Kõrgkool.