Mis on kiirlaen? Kiirlaenu taotlemine Kiirlaenu intress
Summa

50

2000

Periood

5

90

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on tarbimislaen? Tarbimislaenu taotlemine Tarbimislaenu intress
Summa

1000

10000

Periood

1

60

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on kinnisvaralaen? Kinnisvaralaenu taotlemine Kinnisvaralaenu intress
Summa

1000

50000

Periood

6

120

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on eluasemelaen? Eluasemelaenu taotlemine Eluasemelaenu intress
Summa

2000

200000

Periood

10

40

OTSI PAKKUMISI
 
 



 
Eripakkumised
 
Специальные предложения
Liitu meie uudiskirjaga

Liitudes meie uudiskirjaga, hoiame sind kursis meie tegemiste ja parimate sooduspakkumistega. Sisesta oma e-mail.

Täname! Sinu e-mail on lisatud.

Autolaen BIGBANKist



BIGBANK

BIGBANK hinnangul kukub peale 1. detsembril jõustuvat sõiduautode käibemaksumuudatust uute autode müük märkimisväärselt ning kasutatud autode turg elavneb hüppeliselt, mida on tunda juba praegu. Seepärast toob BIGBANK turule spetsiaalse Autolaenu.

„Riik tahtis oma sammuga suurendada sõiduautode pealt käibemaksu laekumist, kuid meie hinnangul teeb autoturg 180-kraadise pöörde ning uute autode ostmine langeb järsult – kõik, kes tahtsid järgneva 2-3 aasta jooksul autot osta, on seda juba teinud," rääkis BIGBANKi juhatuse esimees Kaido Saar. „Lähiajal elavneb hüppeliselt kasutatud autode turg, mis tõstab esile autoaiad ning kasutatud autode müüjad, kelle mainet riik alles hiljuti mitme ameti koostöös kahjustas."

„Kasutatud autode turu elavnemine tingib inimeste suurenenud vajaduse ostutehingute finantseerimiseks, kuna enam ei ole mõtet alla 10 000eurost autot universaalpangas liisingusse võtta," sõnas Kaido Saar. „Selle soetamisel väikelaenuga ei ole auto panga nimel, vaid inimese enda oma ja ta võib selle kasvõi järgmisel päeval uuesti maha müüa. Turul on sellises hinnaklassis hoopis suurem nõudlus. BIGBANKi uue autolaenu mõte on kiirus ja paindlikkus, mis võimaldab meil tulla muutunud turuolukorrale vastu."

„Kui 2000. aastal oli Eesti sõiduautode keskmine vanus 16 aastat, siis kümne aastaga vähenes see 13 aastani," lisas Kaido Saar. „Kui siiani Eesti autode keskmine vanus noorenes, siis nüüd hakkab see jälle kiiresti vananema. Euroopa Liidu ca 8aastase keskmise vanuseni ei jõua Eesti autod nii pea, mille oluliseks põhjuseks on tarbijavaenulik maksupoliitika."

Kõik uudised